wtorek, 28 lipca 2015

Muzyka,którą słucham każdego dnia :)

Hej wszystkim :) Niedawno co założyłam tego bloga,więc rozpoczynam swoją przygodę z bycia blogerką :) W tym pierwszym poście  podzielę się z Wami muzyką,którą wprost kocham i nigdy nie przestanę jej słuchać. Więc zaczynajmy :D

1 .Nightcore ,czyli remixy różnych piosenek. Słucham już tego od 3 miesięcy i jest muzyką moich uszu :3 
Pokazał mi to mój kolega,który wysłał mi to na Lol'u, co oczywiście od razu mi się spodobało.




2. Hardwell - zaczęłam jego słuchać w 2 klasie gimnazjum.Oczywiście z początku w ogóle nie przypadło mi go gustu,jednak z czasem przeglądając youtube  styknęłam się z jednym kawałkiem,którego słuchałam godzinami oraz dniami,bez zmieniania piosenki na inną. Pomyślałam sobie wtedy "Boże,jakie cudo".







3. Metallica - zespół,który słucham od dziecka,założony w 1981 r. Na pewno wszyscy znacie :)
Zespół,który był moim pierwszym zespołem,który zaczęłam słuchać od początku mojego życia. Miód,malina,nic dodać,nic ująć :)





4. Monstercat - uwielbiam,uwielbiam,uwielbiam :3 Od kolegi,który ma wielkie zamiłowanie do tego i muzyki elektroniczej. Było tak samo jak w przypadku Hardwella ,aczkolwiek  jedna piosenka przekonała mnie do tego. I cóż,stało się. 





5.Coma i Piotr Rogucki w roli głównej. Zapewne wszyscy go kojarzycie z Przystanku Woodstock albo programu Must be the music - tylko muzyka.. Comy słucham od kilkunastu lat i bardzo lubię :) Najbardziej tę oto piosenkę. :3 







6. Happysad - trochę czasu już minęło od rozpoczęcia słuchania tego oto zespołu. Podobnie jak z Comą - Przystanek Woodstock. :)  Lubię,szanuję,ale słucham rzadko.





7. Linkin Park - Ostatni zespół w tym poście,pomimo tego,że słucham dużo więcej. "In the end", "Crawling" - mmmm  <3




Dlaczego akurat takiej muzyki? W przypadku rocku i metalu może dlatego,że starsze rodzeństwo tego słucha.Chociaż była kiedyś na mojej liście Doda,Feel itp,jednak taka muzykę pokochałam i będę kochać.
Dlaczego elektroniczej muzyki (electro,dubstep itd.) ? za tę bryzgająca energię,posiada coś co przyciąga mnie do niej. :)



A Wy? Jakiej muzyki słuchacie? :)
Podobnej jak moja czy raczej całkiem co innego? 

Piszcie!
















                                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz